Doprava zadarmo pri nákupe nad 30€

Obchodné podmienky

V ďalšom texte nájdete dôležité informácie o nákupoch v MiaSmi s.r.o.

  1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchod www.miasmi.sk, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť MiaSmi s.r.o., so sídlom Ul. Za nemocnicou 6362/5, 934 01 Levice, IČO: 55 063 381, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 58973/N (ďalej len „Predávajúci“) sú pre obe zmluvné strany záväzné. Používaním www.miasmi.sk a objednaním tovaru z tejto internetovej stránky vyjadrujete svoj súhlas s tým, že budete viazaní obchodnými podmienkami Predávajúceho uvedenými v tomto dokumente (ďalej len „Podmienky“). Pred odoslaním/potvrdením svojej objednávky sa uistite, že ste si dôkladne prečítali a riadne porozumeli týmto Podmienkam. Vyhradzujeme si právo tieto Podmienky upravovať bez predchádzajúceho upozornenia. Na vašu objednávku sa vzťahuje verzia Podmienok, ktorá je zverejnená na www.miasmi.sk v čase potvrdenia prijatia Vašej objednávky.

Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vznikne odoslaním objednávky (tovaru) zo strany predávajúceho a jej prijatím na strane kupujúceho. Kupujúci odoslaním objednávky (tovaru) súhlasí s týmito Podmienkami a porozumel im. Kupujúci môže uskutočniť objednávku u Predávajúceho len prostredníctvom internetového obchodu na webovej stránke www.miasmi.sk.

Prezentácia tovaru v internetovom obchode nepredstavuje právne záväznú ponuku, ale nezáväzný on-line katalóg. Kliknutím na ikonku „objednať s povinnosťou platby“ záväzne Kupujúci objedná tovar umiestnený v nákupnom košíku. Potvrdenie o prijatí objednávky sa vydáva okamžite po odoslaní objednávky a nepovažuje sa za prijatie zmluvy. Objednávku môže Predávajúci akceptovať zaslaním potvrdenia objednávky e-mailom alebo odovzdaním tovaru na jeho prepravu do dvoch pracovných dní.

  1. Dodanie tovaru:

Predávajúci sa snaží starostlivo (v čo najkratšom čase) a v poradí v akom boli zaznamenané objednávky kupujúcich (zákazníkov), zasielať tieto objednávky na adresu, ktorú si kupujúci (zákazníci) zvolili pri vytvorení objednávky.

Tovar je doručovaný:

  • prepravnou kuriérskou spoločnosťou GLS
  • prepravnou kuriérskou spoločnosťou Packeta Courier Service
  • Slovenskou poštou

Predávajúci sa zaväzuje:

  1. dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, 
  2. dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas manipulácie u prepravnej spoločnosti,
  3. predávajúci dodá objednaný tovar na miesto určené objednávateľom, teda kupujúcim. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na miesto dodania určené kupujúcim. Tovar sa dodáva bez daňového dokladu. Daňový doklad bude kupujúcemu automaticky zaslaný elektronicky po spracovaní jeho objednávky na emailovú adresu, ktorú zadal pri vytvorení objednávky,
  4. v prípade, že predávajúci odošle omylom iný druh tovaru, alebo v inej veľkosti, ako bolo kupujúcim objednané, vráti predávajúci kupujúcemu celú sumu, ktorú kupujúci za objednávku zaplatil vrátane poštovných a balných nákladov, ktoré vznikli kupujúcemu po odoslaní zásielky späť predávajúcemu.

Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou, resp. iným údajom, kupujúceho, ktorý je nevyhnutný na riadne doručenie tovaru (zle zadané telefónne číslo, atď.)

- za poškodenie zásielky zavinené  prepravnou spoločnosťou

- nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku udalostí, ktoré nebolo možne predvídať

Kupujúci sa zaväzuje:

- Kupujúci potvrdzuje, že si predmet kúpy vybral v súlade s ponukou predávajúceho v internetovom obchode www.miasmi.sk. Kupujúci prehlasuje, že s obchodnými podmienkami je oboznámený, sú pre neho zrozumiteľné, chápe ich a tieto podmienky sa zaväzuje dodržiavať.

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov

- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky. 
                                                                                                                       

Pri nedodržaní týchto podmienok a zásad korektného správania si vyhradzujeme právo už viac neuskutočniť kúpno-predajný vzťah. Predávajúci si vyhradzuje právo žiadať kupujúceho o platbu vopred na účet predávajúceho pri každej objednávke.

  1. Dodacie lehoty

Dodávky objednaného tovaru sú  prevádzkovými možnosťami predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky vybavujeme spravidla do 2 pracovných dní, kuriér Vám zásielku následne doručí do 1-3 pracovných dní. Pri nečakaných okolnostiach sa môže doba dodania predĺžiť. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku. 

Po prijatí  Vašej platby na náš účet Vám zašleme potvrdzujúci mail a taktiež v prípade, že tovar bude odoslaný zákazníkovi z nášho skladu.  V prípade, že Vám tovar do 3-5 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás, aby sme mohli problém s dodaním tovaru, čo najskôr vyriešiť.

  1. Prepravné náklady:

Vaša objednávka u spoločnosti MiaSmi s.r.o. zakúpená prostredníctvom webovej stránky www.miasmi.sk je dopravovaná v rámci Slovenskej republiky za cenu poštovného (vrátane balného) nasledovne:

  • Služba Packeta – 3,30€ (zvolené výdajné miesto služby Packeta)
  • Služba GLS – 4,20€ (doručenie balíka na zvolenú adresu zákazníka)

Pri objednávke nad 100€ poštovné za zákazníka hradí Predávajúci.

  1. Ceny tovaru

Ceny uvedené v internetovom obchode www.miasmi.sk sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie. Suma 0,- € nie je platná a je chybnou cenou, tento tovar prosím neobjednávajte. Ceny a ponuka jednotlivých položiek tovaru zostáva rovnaká až do vypredania zásob jednotlivých položiek tovaru. Zľavy a akcie platia do vypredania zásob, ak to nie je uvedené v inom konkrétnom termíne a konkrétnej sume.

Cena tovaru sú konečné, Predávajúci nie je platcom DPH. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá bude zákazníkovi zaslaná automaticky na email (zadaný pri vytvorení objednávky) po odoslaní tovaru k zákazníkovi, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Dodávky sú v zásade platné iba na Slovensku. Vo všeobecnosti dopravu na Slovensku zabezpečuje Slovenská pošta, Packeta a GLS kuriér. Tovar sa dodáva len v množstvách bežných pre domácnosť a len konečným spotrebiteľom.

  1. Platobné podmienky:

Platby je možné realizovať prostredníctvom služieb na dobierku alebo kreditnou/debetnou kartou prostredníctvom služby GP WebPay (MasterCard, Visa a Maestro, Dinners), Apple Pay alebo Google Pay. Za rýchle zaplatenie neposkytujeme žiadne zľavy.

Platba prostredníctvom služby Apple Pay

Platba prebehne priamo prostredníctvom vášho Apple účtu. Po zadaní objednávky vás presmerujeme do Apple peňaženky, kde bude potrebné autorizovať platbu v príslušnej hodnote objednávky. Akonáhle obdržíme informáciu o úspešnej autorizácii, objednávka bude odoslaná a následne doručená podľa vopred uvedenej dodacej lehoty. V závislosti od spôsobu platby priradeného k Apple Pay účtu vám bude odpočítaná celková suma objednávky po odpočítaní všetkých zliav, zľavových poukážok atď., a to hneď po autorizácii alebo odoslaní objednávky.

Platba prostredníctvom služby Google Pay

Platba prebehne priamo prostredníctvom vášho Google účtu. Po zadaní objednávky vás presmerujeme do Google peňaženky, kde bude potrebné autorizovať platbu v príslušnej hodnote objednávky. Akonáhle obdržíme informáciu o úspešnej autorizácii, objednávka bude odoslaná a následne doručená podľa vopred uvedenej dodacej lehoty. V závislosti od spôsobu platby priradeného k Google Pay účtu vám bude odpočítaná celková suma objednávky po odpočítaní všetkých zliav, zľavových poukážok atď., a to hneď po autorizácii alebo odoslaní objednávky.

Platba kreditnou/debetnou kartou

Platíte okamžite v procese objednávania zadaním údajov o vašej platnej kreditnej alebo debetnej karte. Predávajúci si vyhradzuje právo overiť platnosť kreditnej alebo debetnej karty, jej kreditné postavenie vo vzťahu k hodnote objednávky a či sú údaje o adrese kupujúceho správne. V závislosti na výsledku týchto kontrol môžeme objednávku odmietnuť. Platby online kartou sa uskutočňujú prostredníctvom platobnej brány GP WebPay. Informácie o karte sa nedostanú k obchodníkovi.

Poskytovateľ služieb Global Payments je obchodný názov spoločnosti Global Payments s.r.o., ktorá podniká v Českej republike, so sídlom V Olšinách 626/80, Strašnice, 100 00 Praha 10, Česká republika, IČO: 042 35 452 zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 244453, konajúca na Slovensku prostredníctvom svojej organizačnej zložky Global Payments s.r.o., organizačná zložka, so sídlom na Vajnorská 100/B 831 04 Bratislava - Nové Mesto, IČO: 50 010 301, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Po, vložka 3016/B. Spoločnosť Global Payments s.r.o. je regulovaná Českou národnou bankou a oprávnená poskytovať platobné služby podľa zákona č. 370/2017 Sb. o platobnom styku na základe povolenia Českej národnej banky.

Pri odoslaní tovaru bude skutočná fakturovaná cena zaplatená z vašej kreditnej karty po uplatnení zliav, prípadne poukážok, atď. Skutočne fakturovaná cena tovaru, ktorý bol zhotovený podľa požiadaviek zákazníka alebo tovaru vyrobeného jasne na mieru, bude z vašej kreditnej karty zaplatená okamžite po uplatnení zliav, poukážok, atď.

Platba na dobierku

Platba za tovar sa vykoná v hotovosti alebo platobnou kartou pri dodaní balíka kuriérom vo výške uvedenej vo faktúre. Poplatok za dobierku je 1€. Táto suma bude automaticky pripočítaná k výške celkovej hodnoty objednávky v prípade zadania spôsobu platby – Dobierka.

V prípade odstúpenia od zmluvy sa platba vráti bankovým prevodom. Na tento účel potrebujeme informácie o vašom bankovom účte (IBAN), ktoré možno ľahko a bezpečne uložiť na zákazníckom účte. Vyhradzujeme si právo vystaviť poukážku vo výške hodnoty vráteného tovaru, ak ani po opakovaných upomienkach nebudú oznámené údaje o bankovom účte.

  1. Pokyny na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu (vrátenie penazí)

Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 30 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 30 dní odo dňa, keď vy alebo vami určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezmete tovar. Od zmluvy môžete odstúpiť aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Okrem vyššie uvedeného zákonného nároku na odstúpenie od zmluvy vám poskytujeme záruku vrátenia tovaru v trvaní 30 dní od doručenia tovaru (lehota začína plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia tovaru), pokiaľ je tovar v pôvodnom obale a je kompletný a pokiaľ nebol použitý alebo poškodený a pokiaľ nejde o tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovar vyrobený na mieru alebo tovar určený osobitne pre jedného spotrebiteľa. Na dodržanie lehoty postačuje včasné odoslanie.

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto sa odporúča, aby kupujúci zasielal tovar spať prostredníctvom doporučenej zásielky. 

Predávajúci neprevezme tovar vrátený späť na dobierku a ani balík, ktorý bude poslaný ako balík na poštu (ale len balík na adresu). Cena za tovar vrátane poštovného a balného, bude zákazníkovi po skontrolovaní vráteného tovaru vrátená do 10 dní odo dňa doručenia tovaru od zákazníka, najneskôr však do 14 dní od doručenia v prípade, že sa jedná o odstúpenie od zmluvy. 

Predávajúci nevráti platbu za poštovné a balné kupujúcemu v prípade, že si kupujúci objedná viac kusov tovaru, resp. viacero druhov tovaru a následne vráti „odstúpi od zmluvy“ len časť zakúpeného tovaru. Právo kupujúceho zrušiť zmluvu sa vzťahuje výlučne na výrobky, ktoré sa vrátia v tom istom stave, v akom ich prijal. Refundácia sa neuskutoční, ak sa výrobok po otvorení už použil inak, než je potrebné pre zistenie povahy, vlastností a fungovania produktu, a taktiež v prípade výrobkov, ktoré už nie sú v tom istom stave ako pri ich doručení, alebo boli poškodené. Preto je potrebné sa o výrobky, ktoré máte vo vlastníctve starostlivo a zodpovedne starať.

Postup pre vrátenie tovaru "Odstúpenie od zmluvy": 

Kupujúci obdrží po vytvorení objednávky na svoj email formulár – Odstúpenie od zmluvy. Kupujúci tento formulár vypíše v prípade, ak má záujem uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom správne a pravdivo vyplnený a podpísaný formulár priloží k tovaru, ktorý vracia Predávajúcemu z titulu odstúpenia od zmluvy. 

Kupujúci zasiela balík vždy na korešpondenčnú adresu Predávajúceho cez Slovenskú poštu, alebo cez kuriérsku spoločnosť na adresu: MiaSmi, s.r.o., Ul. Za nemocnicou 6362/5, 934 01 Levice, Slovensko.

Zákazník si sám kontroluje doručenie balíka cez podacie číslo v systéme Slovenskej pošty, alebo v kuriérskej spoločnosti. Informovať sa o stave vrátenia peňazí za tovar, odporúčame až vtedy, keď uplynie lehota predávajúceho na vrátenie finančných prostriedkov kupujúcemu, a to najneskôr do 14 dní od doručenia balíka späť na adresu Predávajúceho.   

  1. Vylúčenie/zánik práva na odstúpenie od zmluvy:

Podľa § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, alebo predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. 

Reklamačný poriadok

 

  1. Záruka:

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím zásielky od prepravnej spoločnosti skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) zásielku nepreberajte. V takomto prípade je nutné na mieste spísať s prepravcom zápis - protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu nebudú uznané. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý je dostupný na www.miasmi.sk (v sekcii Reklamácie). Balík musí byť riadne zabalený a musí obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva a riadne vyplnený reklamačný formulár, ktorý je zákazníkom podpísaný. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. Kupujúci pošle mailom doklad o úhrade odoslanej zásielky.

Pri všetkých vadách zakúpeného tovaru, ktoré sa vyskytnú v zákonnej záručnej dobe, si môžete uplatniť nárok na dodatočné plnenie, nárok na odstránenie vady/opätovné doručenie a - v prípade splnenia zákonných podmienok - ďalšie nároky na zľavu z ceny alebo na odstúpenie od zmluvy; okrem uvedeného si môžete uplatniť aj nárok na náhradu škody vrátane náhrady škody namiesto plnenia a náhradu vašich márne vynaložených výdavkov.

Ak dodatočne vyjde najavo vada, na ktorú sme vás neupozornili, máte nárok na primeranú zľavu z dohodnutej ceny, ktorá zodpovedá povahe a rozsahu vady. Ak ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, máte tiež právo odstúpiť od zmluvy.

Právo odstúpiť od zmluvy máte aj vtedy, ak sme vás ubezpečili, že tovar má určité vlastnosti, najmä vlastnosti vymienene vami, alebo že nemá žiadne vady, a takéto ubezpečenie sa ukáže ako nepravdivé.

Máte právo na úhradu nevyhnutných nákladov, ktoré vám vznikli v súvislosti s uplatnením práv zo zodpovednosti za vady.

Akékoľvek reklamácie vád je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu. Práva zo zodpovednosti za vady sa môžete domáhať na súde iba vtedy, ak ste vady vytkli v lehote najneskôr do 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

Právo na náhradu nevyhnutných nákladov si môžete uplatniť na súde iba vtedy, ak ste nás o týchto výdavkoch informovali v lehote 24 mesiacov. Uplatnením práv zo zodpovednosti za vady nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Vady tovaru, ktoré je možné odstrániť:

Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, máte právo požadovať, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu sme povinní odstrániť bez zbytočného odkladu. Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, môžete požadovať výmenu súčasti, ak nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Namiesto odstránenia vady môžeme vždy vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

Vady tovaru, ktoré nie je možné odstrániť:

Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať, máte právo na výmenu tovaru alebo máte právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady tovaru, máte právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté: 
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa  
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)  

- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu

- mechanickým poškodením- roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.

Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.

Usmernenia k reklamačnému poriadku:

1) Ošetrovanie a údržba TEXTÍLIÍ

Pri kúpe textilného tovaru je potrebné brať do úvahy materiálové zloženie, ktoré poskytuje informácie o prirodzenom správaní sa tkanín a nie sú preto predmetom reklamácie. Napr.

  • Výrobky z prírodných vlákien /bavlna, vlna, ľan, hodváb/ a chemických vlákien /viskóza/ sú viac krčivé ako výrobky z vlákien syntetických /polyester, polyamid, polypropylén, akryl/.
  • Viskóza má vyššiu zrážanlivosť a nasiakavosť ako ostatné vlákna. Polyester má vyššiu pevnosť a menej sa zráža.
  • Textilné výrobky s vysokým podielom polyakrylu sú náchylné na žmolkovanie, preto odporúčame ošetrovať pracími prostriedkami určenými na pranie jemných a vlnených textílií a používať odžmolkovač.
  • K poškodeniu textílií prichádza aj nasypaním pracích prostriedkov priamo na odev /vznik bielych fľakov/.
  • Postupovať podľa upozornení na špecifické vlastnosti niektorých textílií /väčšinou uvedených na letáčikoch alebo obaloch k tovarom/ - napr. textílie s nižšou stálofarebnosťou prať osobitne, z rubovej strany, výrobok má zníženú mechanickú odolnosť /v prípade zámerne upravených džínsových výrobkov/ apod.

Pracie prostriedky je potrebné vyberať podľa typov textilných výrobkov:

  • biele a stálofarebné, väčšinou svetlé odtiene, farby a vzory, pri ktorých sa používa teplota prania 60 a 95 stupňov, odporúča sa používať univerzálne pracie prostriedky;
  • farebné výrobky všetkých typov tmavších odtieňov a vzorov, ktoré sa perú pri teplotách 30, 40, 50 a 60 stupňov – vhodné sú pracie prostriedky typu color;
  • pletené vrchné ošatenie, plavky, jemná dámska spodná bielizeň, jemné pančuchové výrobky, čiapky, šály apod.: vhodné sú tekuté pracie prostriedky, práškové pracie prostriedky typu color a pracie prostriedky určené výlučne na pranie jemnej bielizne /sú označované klbkom vlny, so znázornením svetra alebo jemnej bielizne apod./;
  • výrobky z vlny, hodvábu a zvieracích srstí je potrebné výlučne prať v pracích prostriedkoch, na ktorých je vyznačené, že sú vhodné na pranie tohoto typu výrobkov. Vhodné sú postupy prania pri teplote 30 stupňov s obmedzeným počtom otáčok bubna, bez odstredenia. Výrobky je potrebné vybrať z práčky mokré, jemne z nich v rukách vytlačiť vodu, bez žmýkania a nechať ich vysušiť pri teplote miestnosti vo vodorovnej polohe na vrstve uterákov, ktoré je potrebné vymieňať.

 

Odporúčame dodržiavať symboly na údržbu textilných a odevných výrobkov.

2) Ošetrovanie a údržba OBUVI

  • Pri výbere obuvi rozlišujte obuv podľa účelu, pre ktorý je určená. V prípade, že sa obuv používa na iný účel ako je určená, môže dôjsť k poškodeniu, ktoré nemožno kvalifikovať ako oprávnenú reklamáciu.
  • Obuv si pred zakúpením dôkladne v domácom prostredí vyskúšajte a skontrolujte jej kvalitu. V prípade, že si typ, tvar, veľkostné číslo alebo šírku obuvi zvolíte nevhodne, záruka sa nevzťahuje na príp. chyby z tohoto dôvodu a na „pohodlnosť“ obuvi.
  • Pri obúvaní uzavretých strihov používajte obuvák, aby sa nezdeformovala pätná časť obuvi, pri obúvaní šnurovacej obuvi musí byť zašnurovaná až k poslednej dierke, aby nedochádzalo k posúvaniu nohy na stielke obuvi a jej následnému predratiu v prednej časti a v oblasti päty. Obuv nikdy nevyzúvajte pristúpením päty, pretože dochádza k nadmernej námahe materiálu a často až k odtrhnutiu podošvy.
  • Obuv pravidelne ošetrujte, pravidelne striedajte. Snažte sa vyvarovať úplnému premáčaniu obuvi. Premáčanú obuv nikdy nesušte v blízkosti tepelných zdrojov. Po vysušení ju ošetrite podľa návodu pre použitý materiál zvrškov. Záruka sa nevzťahuje na farbenie vo vnútri obuvi vplyvom pôsobenia potu alebo silného premočenia, tiež na mechanické poškodenie obuvi.
  • Obuv pravidelne kontrolujte a zabezpečte včasné opravy podpätkov a pätníkov, prešlapaných, bežne opotrebovaných podošiev, vkladacích či vlepovaných stielok, porušených šitých a lepených spojov a iných vzniknutých chýb spôsobených bežným opotrebením. Ide o základnú údržbu, o ktorú sa stará zákazník.

Životnosť obuvi je tiež ovplyvnená pravidelnou údržbou, ktorá závisí od materiálov, z ktorých je vyrobená.

Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne. Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa nepovažuje za vadu.  Nejde o vadu, pokiaľ z povahy predanej veci vyplýva, že jej životnosť je kratšia než záručná doba a keď pri obvyklom užívaní takej veci dôjde k jej celkovému opotrebovaniu ešte pred uplynutím záručnej doby.


Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru Predávajúcemu. Kupujúci by však nemal ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

V prípade, ak ide o vadu, ktorá je odstrániteľná a kupujúci má záujem výrobok ďalej užívať (napriek vade výrobku, ktorú reklamuje u predávajúceho), kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny (výška zľavy závisí od konkrétneho posúdenia reklamovanej vady a je určená Predávajúcim).

 

V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, postupuje sa nasledovne:

  1. ako prvé, nahradí Predávajúci zákazníkovi vadný výrobok novým - rovnakým výrobkom (ak je dostupný),

V prípade, ak nový, rovnaký výrobok už nie je dostupný, kupujúci má právo:

  1. vybrať si iný výrobok v rovnakej alebo vyššej cene ako je cena reklamovaného tovaru,
  • alebo v prípade, ak nedôjde k uplatneniu postupu podľa bodu ii) vyššie, zákazník má právo odstúpiť od zmluvy – v takomto prípade bude zákazníkovi vrátená suma za reklamovaný tovar (bez poštovného, ktoré platil pri pôvodnom prevzatí tovaru)

 

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok (v rovnakej alebo vyššej sume, ako je reklamovaný výrobok).

 

Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie emailom. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania:

  • odovzdaním opraveného výrobku
  • výmenou výrobku
  • vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku
  • vrátením kúpnej ceny výrobku
  • písomnou výzvou zaslanou emailom kupujúcemu na prevzatie výrobku v prípade neúspešného doručenia výrobku kupujúcemu
  • zamietnutím reklamácie

V prípade, že zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, zákazník má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci alebo určená osoba oprávnená posudzovať vady na žiadosť zákazníka podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania zákazníkom, zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/); zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Sťažnosti a podnety môže zákazník uplatniť na e-mailovej adrese zakaznickyservis@miasmi.sk. Odpoveď mu bude odoslaná v závislosti od formy uplatnenej sťažnosti alebo podnetu do 30 dní od prijatia.

 

  1. Výhrada vlastníckeho práva

Tovar ostáva majetkom Predávajúceho až do zaplatenia ceny v plnej výške.

 

  1. Alternatívne riešenie sporov

Každý spotrebiteľ má právo domáhať sa ochrany práv spotrebiteľa podaním návrhu subjektu alternatívneho riešenia sporov v súlade so zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ARS“), napríklad podaním návrhu Slovenskej obchodnej inšpekcii. Počas alternatívneho riešenia sporu spotrebiteľ spolupracuje so subjektom ARS na dosiahnutie rýchleho a efektívneho priebehu alternatívneho riešenia sporu. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. 

  1. Rozhodné právo:

Tieto všeobecné podmienky sa riadia podľa slovenského práva.

  1. Zmluvný jazyk

Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

  1. Práva k fotografiám

Majiteľom všetkých práv k fotografiám je MiaSmi s.r.o. .Použitie fotografií bez predchádzajúceho výslovného súhlasu nie je dovolené.

  1. Identifikačné údaje dodávateľa

MiaSmi s.r.o.
Ul. Za nemocnicou 6362/5
934 01 Levice

Slovensko
Registrácia: Okresný súd Nitra
Oddiel: Sro, Vložka č.: 58973/N

IČO: 55063381

DIČ: 2121855692

IČ DPH (§7): SK2121855692

Tel. č.: +421(0) 907 786 140
E-Mail: zakaznickyservis@miasmi.sk

Úplné znenie obchodných podmienok platné a účinné od 16.01.2023